• HSP reagirao na netočnosti u središnjem dnevniku HTV-a.


    drago 3

    Hrvatska stranka prava , odnosno njeno Povjerenstvo za medije reagiralo je  ne   opetovano ponavljanje  pogrešnih informacija  koje su plasirane u javni prostor putem   informativnih emisija  HTV-a.

     Ovaj puta smo bili relativno blagi držeći se one  Starčevićeve  “Hrvatska stranka prava ima  narod podučiti”, a budući su i novinari dio naroda nekada i njih valja podučiti  istinama i povijesnim činjenicama.

    Donosimo našu reakciju i  dosta žurni odgovor  HTV-ove Službe za korisnike.

    Poštovani,

    u vašem središnjem Dnevniku HTV-a emitiranom 07. veljače 2016. godine u prilogu novinarke Dajane Šošić na temu odnosa u HSS-u (Hrvatskoj seljačkoj stranci) u 11,47 minuti potkrala se, vjerujemo nenamjerna pogreška. Doduše ista takva pogreška dogodila se prije nekog vremena u prilogu koji je emitiran na sličnu temu.

    U prilogu se spominje HSS (Hrvatska seljačka stranka) kao najstarija politička stranka u Hrvatskoj što ne odgovara činjenicama.

    Podsjetiti ćemo Vas da je najstarija stranka osnovana u Hrvatskoj, Hrvatska stranka prava (HSP), osnovana 1861. godine od strane dr Ante Stračevića i Eugena Kvatrenika i uskoro ćemo proslaviti 155 godina postojanja.

    Vjerujemo da će te u svim budućim prilozima na ovu temu ovo uzeti kao valjanu činjenicu i da ćete na točan i istinit način informirati Vaše gledateljstvo.

    S poštovanjem

    HRVATSKA STRANKA PRAVA
    Povjerenstvo za medije
    Drago Marković

    Odgovor HTV-a.

    Poštovani gospodine Markoviću,

    zahvaljujemo na Vašemu javljanju i povjerenju.

    Obavješćujemo Vas da će primjedba koju ste iznijeli biti uvrštena u redovito dnevno izvješće Službe za korisnike Hrvatske radiotelevizije.

    Riječ je o dokumentu kojim se urednici Hrvatske radiotelevizije služe kao jednom od važnih povratnih informacija o tome koliko su gledatelji zadovoljni pojedinim programskim sadržajima i terminima prikazivanja te kakva poboljšanja predlažu.

    Želimo Vam uspjeh i svako dobro.

    S poštovanjem

  • HSP NE ODUSTAJE: Novi prigovor DIP-u zbog medijske manipulacije.


    dip odgovor_28_10

    – DRŽAVNO IZBORNO POVJERENSTVO
    – PROGRAMSKO VIJEĆE HRT-a
    – GLAVNI UREDNIK HRT-A
    – RAVNATELJ HRT
    – GONG
    – MEDIJIMA

    Poštovani!

    Hrvatska stranka prava je još 26. listopada 2015. godine uputila prigovor Državnom izbornom povjerenstvu, Programskom vijeću HRT-a Glavnom uredniku HRT-a, Ravnatelju HRT-a i GONG-u na ne ravnomjernu zastupljenost u programima javne televizije.
    DIP se očitovao i upozorio Hrvatsku televiziju da je dužna omogućiti iznošenje i obrazlaganje svojih programa svim sudionicima u izbornom procesu.

    Budući se i nakon ovog upozorenja ništa nije promijenilo ponovno ponavljamo naš prigovor i navodimo slijedeće primjere koji nisu objavljeni na Hrvatskoj televiziji:

    Nedjelja (25.10.2015.) : Predstavljanje koalicijske liste za 4. izbornu jedinicu na kojem su bile kamere HTV-a (hvala djelatnicima Centra Osijek na dolasku), ali ono što se poslije događalo, uredničkoj ekipi iz Zagreba ne služi na čast.

    U svim informativnim emisijama „vrtile“ su se vijesti o aktivnostima različitih političkih opcija stoga smatramo da je ovo namjerno ignoriranje od strane HRT koja je javna, uz dodatak da vijest koja je kreirana na teletekst stranicama bila je bez sadržaja i poruka koje su poslane s tog skupa.

    Utorak (27.10.2015.): Hrvatska stranka prava poslala je dva priopćenja svim medijskim kućama. Iznijeli smo stav o izjavama Milorada Pupovca glede federalizacije i izvješće sa predstavljanja koalicije SPREMNI iz B. Manastira s jakim porukama kada je u pitanju raspolaganje državnim zemljištem.

    Sve druge stranke su bile zastupljene u svojim aktivnostima i na teletextu i na baner traci koja se vrti tijekom informativnih emisija, samo nije bilo HSP-ovih vijesti i iznesenih stavova i poruka.
    Tražimo od Glavnog Urednika, Urednika Informativnog programa i Programskog vijeća Hrvatske radio televizije da se utvrdi tko su odgovorne osobe.

    Hrvatska stranka prava drži da je ovo posljedica djelovanja savjetnika u Uredu predsjednice Republike Hrvatske Mate Radeljića koji svojim vezama na HRT-u sprječava izlazak HSP-a u javni prostor preko Hrvatske radio televizije, dok isto to omogućuje svojim prijateljima kojima je nekada radio kampanju i promociju..

    Poznato je što je dotični radio dok je bio zaposlenik Osječke televizije i kojim se sve manipulacijama služio da ocrni HSP. Izdvojit ćemo samo jedan primjer kada je u emisiju OTV doveo osobu koja se lažno predstavljala predsjednikom HSP-a.

    Prema saznanjima spomenuti Radeljić aplicira na mjesto Glavnog ravnatelja HRT-a u slučaju da Karamarkova koalicija uspije dobiti izbore i složiti Vladu.

    Stoga pitamo: odrađuje li Mate Radeljić uz pomoć pojedinih urednika i novinara na HRT-u zadatke na spriječavanju prisutnosti HSP-a u javnom prostoru s ciljem što boljeg prolaska njegove političke opcije koju snažno zagovara?

    Pitamo se znali predsjednica RH koga ima u svom uredu za savjetnika.?

     

    HRVATSKA STRANKA PRAVA

    Daniel Srb, predsjednik

  • RADMAN DAJE OTKAZE HRVATSKIM BRANITELJIMA: VRIJEME JE DA NAPUSTI HRVATSKU NACIONALNU TELEVIZIJU


    radman stazić
    Nakon niza ispada ravnatelja Hrvatske radio televizije Gorana Radmana, nezakonitog otpuštanja djelatnika, nepoštivanja zaključka hrvatskog Sabora, u javnost je procurila informacija o prijetnji otkazom svim hrvatskim braniteljima zaposlenim na HRT-u.
    Ovoga puta je u prvi plan izletio Boris Sruk, ravnatelj poslovanja HRT-a. Sa svojom izjavom : “Raspustit ću tu vašu Udrugu branitelja, idite prosvjedovati u šator u Savsku, nemojte se vi zaje…. sa mnom, svima ću vam dati otkaze….. neka vas Karamarko zbrine”.
    Razlog ovakvog ispada je bio zahtjev zaštitarske službe HRT-a za potpisivajem ugovora pošto je on istekao sa 31.12.2014. godine. Uprava HRT-a je potpisala ugovor sa jednom od zaštitarskih kuća i od tada dosadašnji djelatnici osiguranja HRT-a, koji su mahom hrvatski branitelji, pravno ne postoje kao djelatnici nacionalne televizije.
    Umjesto potpisivanja novog ugovora nudi im se da prijeđu u tu zaštitarsku kuću gdje bi imali plaću u iznosu od 2000 kuna, dok su kao djelatnici HRT-a primali iznos od četiri do pet tisuća kuna.
    Ne smijemo zaboraviti ni činjenicu da se Hrvatska radio televizija pretvorila u glavnog promotora tzv „regije“, jugoslavenštine prikrivenene antifašizmom, tako da ćete prije na HTV-u vidjeti „Bitku na Neretvi“, “Mačka pod šljemom“ i slične partizanske filmove tri puta za redom nego neki hrvatski film.

    Jednako tako sukladno Zakonu o korištenju hrvatskog kao službenog jezika na HRT-u, nikada još nije preveden niti jedan film na srpskom, da bi bio pušten sa titlom na hrvatskom jeziku.
    Na HRT-u se pravdaju činjenicom da je to isto govorno područje te da prijevod nije potreban ili jednostavno ne odgovora na upite usprkos činjenici da grubo krše Zakon koji je donio hrvatski Sabor.
    Iskreno ne znamo znaju li naša djeca i zbog čega bi trebali znati što znači “lebac”, “keva” ili “sunđer”, na primjer.
    Ne smijemo zaboraviti niti otpuštanje Karoline Vidović Krišto, Nade Prkačin i još nekoliko djelatnika HTV-a i to samo zato jer su se služile svojom Zakonom zajamčenom novinarskom slobodom, zatim samoubojstvo Snježane Abdurahmanović koje je javnost očito već zaboravila.

    Zašto je to tako na HTV-u dovoljno govori činjenica da je Goran Radman bio zadnji predsjednik Saveza socijalističke omladine Jugoslavije.
    Davne 1984. je primio Titovu štafetu na stadionu JNA u Beogradu odjeven u vestu umjesto u odijelo. Od 1984. do 1987. radio je kao savjetnik u Predsjedništvu SR Hrvatske. Bio je izvršni sekretar CK SKH, bio je kandidat za CK SKJ u koji je trebao biti izabran 1990. godine ali 14. izvanredni kongres SKJ (20 – 23. siječnja 1990. u Beogradu) je bio prekinut i Radman nikada nije izabran u CK SKJ.

    Osim uzorne partijske prošlosti uz njega se veže niz afera nakon stupanja na dužnost glavnog ravnatelja HRT-a pa između ostalog postoje sumnje da je na glavna urednička mjesta imenovao osobe s kojima je bio u rodbinskim ili obiteljskim vezama iako nisu imali potporu redakcije. U imovinskoj kartici nije prijavio vlasništvo nad hotelom u Bohinju u Sloveniji koji je svojedobno bio u vlasništvu Saveza komunista Hrvatske.
    Poslije će tvrditi da nije vlasnik tog hotela ali jest vlasnik tvrtke u čijem je portfelju i sporni hotel, a na novinarsko pitanje kako je došao do te nekadašnje SDP-ove vile samo je kratko odgovorio: „To je moja imovina“. Dolaskom na Prisavlje ostao je u Nadzornom odboru Hypo banke, negirajući da je pritom riječ o sukobu interesa.
    Takvi ljudi nisu odgajani u demokratskom već totalitarističkom diktatorskom duhu, ne poštuju novinarske slobode, provode cenzuru kakvu smo vidjeli za vrijeme vladavine Josipa Broza i baš zbog takvih kadrova lustracija u Hrvatskoj je nužnost, a ne neko pomodarstvo ako želimo živjeti u demokratskoj zemlji sa demokratskim slobodama i njenim drugim vrijednostima.

    Sukladno svemu navedenom smatramo da je krajnje vrijeme da ili Goran Radman sam podnese ostavku na mjesto glavnog ravnatelja HRT-a ili da se u hrvatskom Saboru pokrene tematska sjednica te da ga se razriješi te dužnosti.

    HRVATSKA STRANKA PRAVA
    POVJERENSTVO ZA KULTURU
    KREŠIMIR VRPKA

  • BRAVO RADMANE!?


    radman

    Na današnji dan je obljetnica početka Vojno redarstvene akcije “Maslenica – 93”. Dvadeset druga obljetnica opreacije koja je označila početak kraja  okupacije Republike Hrvatske. Dan kada je  i fizički spojena  sjeverna i južna Hrvatska. Dan kada je  od  hrvatske obale otklonjena ugroza  presijecanja i dijeljenja Hrvatske. Početak operacije u kojoj je živote izgubilo 127 branitelja, a nekoliko stotina ih je ranjeno.

    Očekivali smo  u najgorem scenariju  da će i nacionalna  TV kuća, Hrvatska radio televizija ovaj datum obilježiti  bar neznatnim prigodnim  programom koji svekoliku hrvatsku  javnost podsjeća na ovaj datum u našoj ne tako davnoj  prošlosti.

    Očekivali smo da će se na ovaj datum emitirati bar neki dokumentarac koji će i nove mlade naraštaje Hrvata upoznati s tim razdobljem u kojem su sudjelovali njihovi  očevi. Razobljem preokreta u Domovinskom ratu kojeg je ionako premalo na  Hrvatskoj televiziji, bilo da se radi o razgovornim emisijama, dokumentarcima ili filmovima.
    Osim protokolarnih vijesti u informativnom programu na kanlima HTV-a  ništa o “Maslenici – 93”.
    Istina, očekivali jesmo, ali iznenadili se nismo budući znamo tko  je ravnatelj Hrvatske televizije.

    Nastavi li se ovaj trend ne bi bilo ništa čudno da  Hrvatska televizija zaboravi i  VRO “OLUJA”  i da je ne spomene. Ništa nas više ne može iznenaditi.
    Nakon ovog “gafa” kao jedino rješenje nameće se ono što bi jedino bilo moralno.
    Gospodine Radman dajte ostavku na mjesto na kojem sjedite.

    Povjerenstvo za Medije HSP-a

    Drago Marković,

     

  • Da je Nada Prkačin nosila štafetu, ne bi dobila otkaz!!‏


    daniel srb

    U Hrvatskoj stranci prava zabrinuti smo najavom ukidanja 11 dopisništava HRT-a  na području Republike Hrvatske, te dopisništava u Mostaru i Sarajevu, te isto smatramo nepotrebnim i štetnim.Naime, zakonska obveza HRT-a kao javne televizije jest regionalna zastupljenost svih krajeva, kao i emitiranje regionalnog programa.

    Mi smatramo da ukidanjem dopisništva Uprava krši Zakon o HRT-u, ali i obveze koje smo preuzeli ulaskom Hrvatske u EU.Hrvatska stranka prava se protivi ovakvoj odluci o ukidanju dopisništva HRT-a, čime se izravno utječe na kvalitetu informacije, odnosno neinformiracije. Područja s kojih se donose vijesti o svakodnevnom životu  zbog ovoga će biti  posebno zakinuta.  Nemoguće je pokriti svakodnevna događanja od društvenih važnosti, kako političkih, kulturnih tako i sportskih zbivanja, ako  na lokalnim razinama nemamo  prisutna dopisništva  HRT-a,  a ovo što se planira nije ništa drugo nego li neprofesionalno vođenje nacionalne televizije  i političko bojanje određenih slojeva društva.Ukoliko svi građani imaju obvezu plaćanja pristojbe HRT-u smatramo da imaju pravo  na potrebitu  zastupljenost svojih sredina u programima   HRT-a.

    Pravo svakog građanina je dostupnost informacija u bilo koje vrijeme a dužnost i obveza nacionalne televizije kao što je HRT je i to omogućiti. Ukoliko uprava HRT-a misli da   nije  potrebno  emisijama  potrebno pokriti cijeli prostor RH, trebali bi razmisliti  i o tomu  je li dužnost tih istih građana  plaćati pretplatu – porez na   uređaje koji  primaju radio signale.Nadalje, s ukidanjem  dopisništava  iz Mostara i Sarajeva HTV ukida zadnju sponu –  poveznicu Hrvata iz BiH s Hrvatskom.

    Ako može imati dopisništva u  Londonu, Moskvi i Parizu može i u Sarajevu i Mostaru i pokrivati vijesti iz života Hrvata u BiH, pogotovo kad su  u situaciju da su  u svakom pogledu podređeni (u medijskom pogotovo)  i majorizirani.

    Nadalje, Hrvatska stranka prava je   duboko razočarana načinom na koji se  uprava HRT-a obračunava sa svojim  zaposlenicima koji nisu na istom ideološkom fonu  kao i uprava. Otkaz novinarki Nadi Parkačin  koji je dan zbog  benigno izmišljenih razloga dokaz je da se HTV vraća u vremena za koja smo mislili da su daleka prošlost.

     Dok uprava svoje ideološke pulene štiti  kod različitih vrsta pogrješaka, nerada,  dugotrajnih ne dolazaka na posao, ista uprava je  kao bahati prikaz moći  otkazom kaznila novinarku koja hoće raditi. Uvjereni smo da je Nada Prkačin nikada ne bi dobila otkaz  da je u svojoj prošlosti nosila štafetu.

     

     Hrvatska stranka prava

    Daniel Srb, predsjednik