• HSP predstavio “Programsku deklaraciju hrvatskog zajedništva”


     Danas je na  konferenciji za medije u središnjici HSP-a u Zagrebu  javnosti i medijima predstavljena “Programska deklaracija hrvatskog zajedništva” koju  i ovdje stavljamo na uvid svima i tražimo potporu svih koji  Hrvatsku žive da nas podrže kako bi zajedno ostvarili Hrvatsku HRVATSKU.



    Hrvatski narode!

    Svekoliko moralno potonuće hrvatskih političkih stranaka, čije se djelovanje uglavnom svodi na očuvanje stečenih pozicija kao i obnašanje vlasti pod svaku cijenu, zatim opće privredno rasulo popraćeno uništavanjem ukupnog gospodarstva, posebice ruralnih prostora, duhovna apatija i urušavanje nacionalnog identiteta, obezvrjeđivanje temeljnih vrednota Domovinskog rata, crna demografska slika i brojne druge, nadasve loše, prognoze vrlo su opasni trendovi protiv kojih Hrvatska stranka prava mora podići svoj glas. Ti i takvi trendovi suštinski razaraju hrvatsko nacionalno tkivo, a Republiku Hrvatsku čine krajnje nestabilnom državom. Pravaši su na ovim prostorima oduvijek prednjačili u borbi za neovisnu i samostalnu hrvatsku državu. Bili smo nositelji pozitivnih promjena, najstarija smo politička stranka hrvatskog naroda i, kao takvi, kvalificirani smo i mjerodavni aktivno sudjelovati u političkom životu naše države, iz čega i proizilazi naša obveza ne samo ukazivati na navedene pogubne trendove nego i predlagati rješenja.

    Jedinstvo politički i svjetonazorski srodnih državotvornih stranaka, na žalost, u ovom trenutku je nerealan politički projekt, no zajedništvo utemeljeno na programu i općeprihvaćenoj suverenističkoj platformi je ‘condicio sine qua non’, dakle nužan preduvjet za sve buduće uvjete i sve procese kako političkog tako i moralnog ozdravljenja hrvatskog naroda. To bi bio preduvjet konačnom stvaranju zdrave nacije političkih Hrvata.

    Stoga se, temeljem već usvojenih odluka, usuđujemo predložiti i javno predstaviti ovu Deklaraciju svim našim političkim ili potencijalnim koalicijskim partnerima te udrugama i dokazanim pojedincima državotvornog i nacionalnog opredjeljenja, kao naš osobni, ali i stranački doprinos nacionalnom ozdravljenju i općehrvatskom zajedništvu.

    Kako smo ranije naveli, u Republici Hrvatskoj događaju se epohalno velike promjene koje suštinski razaraju hrvatsko nacionalno tkivo. Takve promjene iziskuju iznimne napore i vještine kako bi država, kao takva, uspjela na svom putu rasta, stabilnosti i demokratizacije, kako bi u konačnici postala prihvatljivo mjesto življenja hrvatskom narodu, ali i svim njezinim građanima.

    Velike promjene u pravilu iziskuju i velike prilagodbe, korekcije, dopune kako stranačkih programa tako i ukupnih politika. Mi, kao najstarija hrvatska politička stranka, koja je oduvijek prednjačila u stvaranju slobodne i samostalne Republike Hrvatske, smatramo kako je nužno učiniti potrebne promjene i korekcije stranačkih politika u cilju ujedinjenja i stvaranja istinski demokratske i prosperitetne država, koju bi pripadnici hrvatskog naroda zaista osjećali kao svoju Domovinu, što bi trebao biti osnovni cilj i motiv svih hrvatskih političkih stranaka.

    Spremni smo, u tom smislu, preuzeti odgovornost vođenja tog procesa, te odgovornost i lidersku poziciju svih budućih političkih platformi ili koalicija. Za to imamo znanje, volju, snagu i ljude.
    Otac Domovine dr. Ante Starčević je davno ustvrdio da se na dobru temelju može napraviti i dobra i loša zgrada, a na lošu temelju isključivo loša: ‘To je glavna nesreća Hervatah, da se derže ljudih, a ne načelah, a ne programa. S toga je ovaj narod tako često izdan i prevaren, i vazda mu stvari drugačie izpadaju, nego li je on očekivao. Tko sam za se ne mari, čemu da se nada od drugih? Koga nose tuđe noge, neka se ne čudi, ako padne. Gončin će vas tim većma prezirati, čime mu se većma podate. Nas će jedan za drugim u zemlju, a program, kako i narod, ima živieti.“

    Deklaracija hrvatskog zajedništva

    1. LUSTRACIJA Politička higijena kao osnovni preduvjet zdravlja i budućnosti hrvatskog naroda. Implementacija ‘Rezolucije Vijeća Europe 1481.’ u sve državne institucije kao i u zakonodavstvo RH, te prava i obveze koje iz toga proizlaze.

    2. VODA KAO USTAVNA KATEGORIJA Pravo na vodu temeljna je potreba ljudske egzistencije. To pravo je, naročito obzirom na društvene, političke i gospodarske okolnosti u RH, potrebno žurno zaštititi Ustavom RH, uključivši i sve preduvjete ostvarivanja tog prava, kao temeljnog ljudskog prava.

    3. NOVI IZBORNI ZAKON Novi izborni zakon i pravedniji, ako je već pravedni nemoguć, izborni sustav u RH koji uključuju izbornu kontrolu i E-glasovanje kao i povećanje zastupnika iz izvandomovinstva. Potrebno riješiti višak (ca. 850.000) i manjak (ca. 650.000) birača, odnosno napraviti reviziju podataka o broju birača po županijama, gradovima, općinama i izvandomovinstvu. Ispraviti nepostojanje kontrole kod APIS-a (računalni centar), gdje čak nije dostupna arhitektura softwarea (državna tajna), riješiti nepostojanje uredne registracije birača na biračkim mjestima prilikom glasovanja, jer nitko ne može dokazati da je pristupio izborima, te onemogućiti da glasovi ispod izbornog praga idu na stranu političkih protivnika (dokinuti D’Hondtovu metodu). Naime, prilikom preuzimanja glasačkih listića glasač ne potpisuje primitak glasačkog listića nego se samo zaokružuje osoba koja je pristupila glasanju, a naknadno se mogu zaokruživati osobe koje nisu pristupile glasanju. Prostor za manipulaciju je otvoren.

    4. USTAVNI ZAKON O PRAVIMA NACIONALNIH MANJINA Promjena ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina koji se danas može različito tumačiti. Naime, u Ustavnom zakonu donešenom 2002. g. o pravima nacionalnih manjina umjesto sadašnjih 33,3% treba ugraditi cenzus za uvođenje dvojezičnosti od 50% kao što je to praksa u EU. Osim činjenice da EU ne poznaje kategoriju nacionalne manjine, mi isto tako danas možemo svjedočiti privilegiji u kršenju Ustava i zakona RH o pravima nacionalnih manjina i to recimo u članku 40. Naime, ustavno-pravno nije dopušteno unaprijed zakonom jamčiti i određivati broj zastupničkih mjesta za bilo koju manjinu po bilo kojoj osnovi, kao što to stoji u odluci Ustavnog suda od 29. srpnja 2011.g. Iz svega toga je vidljivo da je Hrvatskoj danas nužan jedan jasan i nedvosmislen građanski sveujediniteljski politički središnji identitet. Potrebno je, dakle, zakonski promijeniti cenzus sukladno zemljama članicama EU te urediti i zajamčiti novu ustavnu kategoriju jednakosti hrvatskog i republikanskog građanstva. Ustavno pravna podloga po kojoj bi svi državljani RH imali ista prava i obveze bez obzira na vjersku, etničku i nacionalnu pripadnost, a manjinska prava rješavati bilateralnim sporazumima prema načelu reciprociteta. Ustavom zajamčiti opoziv zastupnika u Saboru temeljem referenduma u njegovoj (njihovim) izbornim jedinicama.

    5. OBEŠTEĆENJE I POVRAT Zakon o odgovornosti odnosno obeštećenju i povratu izgubljenih materijalnih i nematerijalnih sredstava na svim razinama vlasti (zakonodavne, izvršne, sudske), uključujući državnu upravu i sve državne tvrtke, koji uključuje i Zakon o restituciji (povrat oduzete imovine), te povrat opljačkanog u pretvorbi i privatizaciji. Naime, tvorac koruptivnih zakona o pretvorbi i privatizaciji Jakša Barbić je priznao da niti jedan zakon u RH, uključujući Zakon o pretvorbi, nije u skladu s Ustavom RH, te službeno izvješće državne revizorice Šime Krasić u kojem se potvrđuje kako je manje od 2% državnih poduzeća legalno privatizirano. Podsjećamo da se privatizacijsko-pretvorbena pljačka smatra ratnim zločinom (ratno profiterstvo) i time ne zastarijeva.

    6. DEMOGRAFSKA OBNOVA Novi program nacionalne demografske obnove i prostornog uređenja kao i održivog razvoja RH, te reforma lokalne i javne uprave kao i novi teritorijalni ustroj. Potrebno je uvesti i novi regionalni ustroj Hrvatske, gdje bi se u postojećim Županijama koje bi prerasle u administrativne izborne jedinice biralo po tri zastupnika ili podijelilo državu u 60 izborih jedinica u kojima bi se birao po jedan zastupnik iz izborne jedinice biračima poznat po imenu i prezimenu. Dakako, Ustavom zajamčiti opoziv zastupnika u Saboru temeljem referenduma u njegovoj (njihovim) izbornim jedinicama.

    7. HRVATSKA INVESTICIJSKA BANKA Osnivanje Hrvatske investicijske banke (za poljoprivredu, industriju te malo i srednje poduzetništvo). Kontrola protoka novca od HNB-a preko državnih institucija i zaštita kune kao nacionalne valute. Jasna i argumentirana protimba uvođenju EURO-a u ovom trenutku.

    8. REVIZIJA ŠTETNIH ZAKONA Revizija štetnih zakona, odnosno ukidanje Zakona o izmjenama i dopunama zakona o porezu na dohodak donesenog 2012.g od strane SDP-a, a koji u članku 14. kaže: U postupku ispitivanja izvora imovine ispitivat će se izvor cjelokupne imovine fizičke osobe stečene od 1. siječnja 2005.g. ili prevedeno na obični jezik sva imovina koju su bankari, tajkuni i kriminalci stekli na bilo koji način do 1. siječnja 2005. g. ostaje u njihovom trajnom vlasništvu i država neće ispitivati način stjecanja te imovine”. Ukidanje Zakona o prestanku važenja Zakona o ispitivanju porijekla imovine i oduzimanju nezakonito stečene imovine, ukinuto 1990. g. Dakle, ponovno uvođenje Zakona o porijeklu imovine kao i Zakona o ugrožavanja državne neovisnosti ukinutog 2013.g.

    9. REFORMA PRAVOSUĐA Reforma pravosuđa koja uključuje ne pravedniji već pravedan izbor sudaca, (mandat), primjenu lustracije te uvođenje kaznene odgovornosti za suce.

    10. ALTERNATIVNI IZVORI ENERGIJE Poticanje alternativnih izvora energije i proglašenje poljoprivrede strateškom gospodarskom djelatnošću. Kroz uvođenje poljoprivrednog zadrugarstva i navodnjavanje subvencionirati tj. naglasak stavljati na razvoj ekološke proizvodnje, a koja uključuje industrijsku i medicinsku konoplju. Poljoprivredne poticaje isplaćivati ISKLJUČIVO po jedinici mjere – kilogram, litra ili komad.

    11. ISKLJUČIVI GOSPODARSKI PROSTOR Proglašenje Isključivog gospodarskog prostora (IGP) uz sve pripadajuće mjere za zaštitu hrvatskog djela Jadranskog mora, te uvođenje zabrane bušenja Jadrana.

    12. ZAKON O REFERENDUMU Zakon o Referendumu (dulji vremenski rok, manji broj prikupljanih potpisa te E-potpis). Uvođenje referendumskog dana, smanjenje broja potpisa koje je nužno prikupiti za pokretanje referenduma na max 5% uz produženje roka za prikupljanje potpisa na 30 dana. Također urediti oblik referenduma za opoziv političara, saborskih zastupnika pa do lokalnih vijećnika.

    13. RATNA ŠTETA Zakon o ratnoj šteti. Ovim bi se zakonom obvezala hrvatska vlada na poduzimanje svih pravih radnji nužnih za pokretanje i realizaciju zahtjeva za isplatu ratne štete od strane agresora – Srbije i Crne Gore. Prethodno utvrditi točan iznos i vrstu ratne štete koju će se potraživati od agresora.

    14. KURIKULARNA REFORMA Zaustavljanje neprincipijelne i odnarođene kurikularne reforme (nacionalni konsenzus) te donošenje moderne, ali i hrvatski orijentiranje kurikularne reforme. Naglasak na pripremi za budući život, a ne učenju činjenica napamet, ali i uz uvažavanje činjenica iz hrvatske povijesti koju sva djeca u Hrvatskoj moraju znati.

    15. HRVATI U BiH I IZVANDOMOVINSTVU. Definiranje čvrstog i jasnog stava prema pravima Hrvata u BiH, Srbiji i Crnoj Gori i općenito prema politici u BiH kao susjednoj državi. Također je bitno definirati i jasan stav prema svim ostalim Hrvatima izvan Hrvatske, te izraditi strategiju njihovog povratka u Hrvatsku te strategiju uključenja izvandomovinske Hrvatske u investicijske projekte u Hrvatskoj.

    16. ILEGALNA MIGRACIJA Definiranje jasnog stava prema migrantima, legalnim i ilegalnim, te izrada strategije kojom se Hrvatsku brani od tihe okupacije koja se upravo takovim migracijama provodi – za sada u nekim članicama EU, ali uskoro i u Hrvatskoj.

    Uvaženim dužnosnicima, kao i svim političkim čimbenicima i štovanim članovima HSP-a poručujemo kako ovu političku platformu vidimo, ne samo kao temelj provođenja državotvorne ideje i političkog oporavka RH, već i kao predizborni alat čije su mogućnosti izuzetno velike i otvorene. Vjerujemo kako je važno voditi pisani trag i imati čvrste argumente, pa čak i za one koji ovu Deklaraciju moguće odbiju ili je ne prihvate. U tu svrhu za praćenje i analizu predlažemo međustranačko tijelo za provedbu i usuglašavanje navedenih točaka sa svim potencijalnim partnerima i to po načelu aktualnosti i prioriteta. Također, bilo bi poželjno da se na sva tijela koja u ovom sudjeluju na svojim razinama provede unutarstranačka lustracija kako zbog kredibiliteta tako i da se spriječi ulazak destruktivnih faktora.

    Deklaracija se upućuje svim državotvornim i svjetonazorski srodnim strankama, udrugama i pojedincima koji na zajedničkoj platformi hrvatskog zajedništva u dobroj vjeri vide temelj za sve buduće razgovore o svekolikom oporavku te političkom, ekonomskom, gospodarskom i moralnom izlasku hrvatske države iz krize.

    Hrvatska se treba ostaviti politike lidera i velikih i malih vođa. Dapače, moramo se vratiti politici programa i načela, onoga što je svojedobno poručivao i naš Otac domovine: ‘Najstrašnije su vam rieči, da ćete mene ‘sliediti’. Toga ne bude. Ako trebate gončina, tražite si ga drugdie. Ja niti koga vodim, niti gonim. To je glavna nesreća Hervatah, da se derže ljudih, a ne načelah, a ne programa. S toga je ovaj narod tako često izdan i prevaren, i vazda mu stvari drugačie izpadaju, nego li je on očekivao. Tko sam za se ne mari, čemu da se nada od drugih? Koga nose tuđe noge, neka se ne čudi, ako padne. Gončin će vas tim većma prezirati, čime mu se većma podate. Nas će jedan za drugim u zemlju, a program, kako i narod, ima živieti. Ja ne deržim ni izdaleka do mojih nazorah koliko vi, nego razmišljavam kako mogu, pa kažem izkreno kako mogu. Tako treba da svi radimo. Kad se mnienja pokrešu i izbistre: ‘Deržimo se onoga, koje ih je najbolje i najpogodnije po sav narod. Tako ću biti ja s vami kako i vi sa mnom: svi ćemo biti jedinac za dobro Domovine’. Dr. Ante Starčević

    Zaključno, mi, članovi Hrvatske stranke prava, obzirom da smo oduvijek jasno i nepokolebljivo zastupali nacionalne interese, imamo povijesno pravo i obvezu predlagati rješenja i definirati viziju budućnosti naše zemlje i našega naroda, to smo činili u vremenima kada je to bilo ne samo nepopularno nego i jako rizično.

    Sebe i ovoga puta vidimo kao pokretača neophodnih promjena, kao nastavak i završetak demokratskih procesa koji su naprasno prekinuti tijekom procesa stvaranja neovisne Republike Hrvatske. Jer, hrvatski narod ima svoju budućnost samo ako svoju državu gradi na čvrstim nacionalnim, suverenističkim temeljima, na našim najboljim nacionalnim osobinama i tradiciji. Stoga se usuđujemo ovu deklaraciju predložiti i javno predstaviti.

    U Zagrebu 20.8.2019.

    Karlo Starčević, Predsjednik HSP

    Pročitajte i na :DirektnoT portalTotal infoPixellMAXPORTALYou tube